3 tipuri de greutati care cresc rezistenta musculara

October 21st, 2013

Persoanele interesate de antrenamentele fitness sau chiar de culturism, au posibilitatea de a diversifica exerciţiile cu ajutorul unor greutăţi speciale. Dacă sunteţi utilizator avansat al activităţilor sportive în sala de sport sau pur şi simplu de acasă, este bine să ştiţi de existenţa unor greutati fitness care cresc forţa şi rezistenţa musculară.

 

În acest articol, dorim să vă prezentăm cele 3 tipuri de greutati potrivite pentru antrenamentele fitness la un nivel ridicat. Haideţi să descoperim care sunt acestea.

 

1. Discuri de greutate

Dacă sunteţi obişnuiţi cu ganterele, atunci puteţi apela la bare fitness şi discuri de greutate pentru un antrenament personalizat. Aceste discuri vor fi reglate cu grijă la capetele unei bare fitness, în funcţie de intensitatea dorită în timpul exerciţiilor. Puteţi alterna oricând greutăţile, la începutul antrenamentului cu o greutate uşoară şi apoi să măriţi intensitatea cu ajutorul unor greutăţi mai mari.

 

Cu ajutorul discurilor de greutate, nu numai că veţi obţine mai multă forţă, dar veţi creşte masa musculară a braţelor aşa cum vă doriţi. Acestea pot fi utilizate oricând de acasă şi au nevoie de un loc special de depozitare, pentru a vă fi mereu la îndemână. Folosite în mod constant alături de o alimentaţie sănătoasă, aceste accesorii furnizează rezultate rapide şi modelează frumos muşchii pentru un fizic de invidiat.

 

greutati

 

2. Greutati pentru corp

Greutatile pentru corp fac parte din categoria greutăţilor libere, care ne ajută să intensificăm antrenamentul fitness după bunul plac. Dacă aveţi experienţă în programe fitness intensive, dar doriţi să obţineţi mai mult potenţial de creştere în forţă, vă recomandăm să apelaţi la greutăţile pentru diferite zone ale corpului.

 

Există greutati pentru incheieturile mainilor si a picioarelor care dispun de o formă ergonomică, care oferă confort maxim în timpul antrenamentului. Posibilitatea de a alege diferite greutăţi adiţionale, vă permite să măriţi intensitatea antrenamentului fitness în orice moment, pentru a obţine cât mai repede rezultatele dorite. Optaţi pentru greutati fitness în timpul exerciţiilor precum abdomene sau genuflexiuni, iar programul fitness va fi mult mai complex.

 

3. Discuri olimpice

Discurile olimpice sunt utilizate în special pentru concursurile de culturism la care participă profesioniştii din categoria fitness. Acestea sunt disponibile în diferite greutăţi, în funcţie de cerinţele categoriilor înscrise în aceste concursuri.

 

În funcţie de cerinţele şi preferinţele voastre, acum puteţi să vă alegeţi oricare dintre aceste tipuri de greutăţi pentru un antrenament complex şi intens. Mult succes!

Share

197total visits,1visits today