5 exercitii pentru un abdomen plat

July 20th, 2017

Orice femeie isi doreste un abdomen plat, bine definit, care sa nu tradeze niciodata o masa mai copioasa. In continuarea acestui articol iti vom prezenta 6 exercitii pe care le poti face chiar acasa, astfel incat sa elimini excesul de grasime si sa obtii abdomenul la care visezi.

Pentru realizarea exercitiilor vei avea nevoie de: 2 gantere de 5 pana la 10 kg, in functie de cat de avansat esti, un prosop si eventual o saltea de fitness.

Exercitii pentru a avea un abdomen plat

 

  • Moara de vant

 

Aseza-te cu picioarele despartite, mai largi decat linia soldurilor, cu genunchii indoiti, tinand o gantera la piept, cu ambele maini. Indoaie genunchii, coborand ca intr-un exercitiu de genoflexiune, ridica bratul drept cu gantera deasupra capului, mana stanga coboar-o spre podea si trunchiul roteste-l spre partea dreapta. Repeta miscarea catre stanga, cu celalalt brat, de cate 15 ori.

  • Brat – picior opus

 

Ia o pereche de gantere si stai pe piciorul drept cu laba piciorului stang abia atingand podeaua. Intinde bratul stang cu gantera si pe cel drept coboara in jos, pe langa corp.

Odata cu ridicarea bratului drept, ridica piciorul stang, cu genunchiul indoit, apoi revino in pozitia initiala. Repeta exercitiul de 15 ori, alternand fiecare parte.

  • Aplecari spre pamant cu bratele intinse

 

Ia cate o gantera in fiecare mana si apleaca-te in fata, cu bratele intinse spre podea si genunchii drepti. Indoaie genunchii si aseaza bratele intr-o postura de arc cu sageti, cu unul dintre brate intins spre podea si celalalt indoit la spate si intoarce usor trunchiul catre partea opusa bratului pe care il intinzi.

Schimba imediat bratele ridicandu-te usor in sus in momentul in care schimbi bratele, coborand inapoi odata cu indoirea unui brat si intinderea celuilalt.

  • Flotari

 

Aseaza-te in pozitia pentru flotari, cu o gantera alaturi, pe podea, la cativa centimetri de mana dreapta, in exterior. Incordeaza abdomenul pentru a mentine corpul stabil si intinde mana stanga pentru a apuca gantera. Trage gantera de-alungul podelei in partea mainii stangi, apoi revino cu palma pe podea. Repeta exercitiul de 20 de ori, alternand fiecare brat.

  • Ridicari ale bratelor cu gantere

 

Aseaza-te culcat, cu fata in sus, ia cate o gantera in fiecare mana si intinde bratele deasupra pieptului. Realizeaza ridicari ale capului, gatului si a cate unui brat pe rand, apoi revino in pozitia initiala si procedeaza la fel cu celalalt brat. Repeta exercitiul de 20 de ori, alternand fiecare parte.

Daca vrei sa obtii un abdomen plat, de invidiat, atunci ai in vedere aceste exercitii pe care sa le realizezi zilnic, avand o alimentatie echilibrata si sanatoasa.

Echipa SportAddict!