Alege beneficiile unui stepper în confortul propriei case

November 20th, 2015

     La un moment dat, stepper-ele de tip scară și nu numai, făceau furori în sălile de gimnastică, tocmai datorită ajutorului pe care îl dau acestea mușchilor tăi.

     Toate tipurile de stepper pe care le vom detalia mai jos, pun la treabă un numar mare de mușchi. Totul este asemănător urcatului scărilor, iar mușchii pe care îi lucrezi sunt gluteii, qvadricepșii, hamstrings, cu alte cuvinte mușchii coapselor, feselor și gambelor.

     Cu cât lucrezi mai mulți mușchi cu atât vei arde mai multe calorii și vei pune în mișcare și sistemul cardiovascular. La început, modelele de stepper existente pe piață nu te ajutau să lucrezi și partea superioară a corpului, însă acest lucru s-a schimbat odată cu apariția modelelor eliptice sau a accesoriilor modelelor clasice, și anume corzile elastice care lucrează brațele și spatele. Iar ceea ce trebuie să nu uiți este că orice timp de stepper îți va oferi un antrenament eficient dacă îl utilizezi corect.

     Ca orice aparat și echipament fitness, pentru a obține beneficiile maxime, exercițiile trebuie executate corect, astfel că în cazul stepper-ului postura corpului este foarte importantă, precum și evitarea sprijinirii corpului pe brațele aparatului sau pe ghidonul de echilibru, în cazul în care modelul de stepper pe care îl folosești permite acest lucru.

tumblr_inline_nvdq0ouuzV1sdbomy_540

     Beneficiile pe care ți le oferă utilizarea unui stepper

•Arzi calorii
•Îți vei îmbunătăți tonusul muscular la nivelul picioarelor
•Scapi de grăsime și pierzi în greutate
•Vei avea mai multă încredere în tine și te vei simți perfect
•Îți vei îmbunătăți poziția corpului în timpul mersului
•Îi faci un bine sistemului cardiovascular
•Vei avea mai multă energie, după ce vei începe să arzi grăsimea și să îmbunătățești activitatea inimii
•Vei îmbunătăți calitatea somnului, nu vei mai avea nevoie de atât de multe ore de somn și nu te vei mai trezi obosit.

     După cum am precizat, stepper-ul imită acțiunea de urcare a scărilor, însă aspectul cel mai important este că utilizarea lor are un impact foarte mic asupra gleznelor, deoarece în timp ce îl folosești, picioarele nu vor părăsi treptele stepper-ului. Gleznele și articulațiile nu vor mai fi atât de solicitate ca în cazul urcatului scărilor în mod normal, ceea ce este minunat.

     După câteva săptămâni de ședințe regulate de exerciții cu stepper-ul, mușchii picioarelor vor deveni mai puternici și mult mai tonifiați. Dacă nu deții încă un astfel de aparat fitness și vrei să știi cum îți va lucra picioarele, urcă scările de acasă de câteva ori și vei simți care sunt acei mușchi. Ai grija la glezne și articulații totuși.

     Tipurile de Stepper pentru care poți opta

images mini-stepper-skretny-z-uchwytami Stepper-lateral-Trainer-Master-Sport

Step-ul sau treapta clasică pe care o întâlnești în toate sălile de fitness și aerobic și care te ajută să-ți tonifiezi mușchii picioarelor, coapselor, feselor, prin multiple exerciții cardio, sărituri, squats etc.

Stepper-ul vertical – care este cel mai cunoscut și care te ajută să faci mișcările specifice mersului.

Stepper-ul lateral este varianta de stepper care te ajută să-ți lucrezi mușchii feselor, picioarelor și abdomenului, prin mișcări laterale.

Stepper-ul twist este o combinație utilă și complexă între cel vertical și lateral, care te ajută prin mișcările combinate să arzi mult mai ușor caloriile. In plus, acestui tip de stepper i se pot atașa niște corzi elastice care te ajută să-ți lucrezi mușchii brațelor și ai spatelui în același timp cu exercițiile picioarelor, abdomenului și mușchilor oblici.

Stepper-ul eliptic este stepper-ul ce prezintă brațe eliptice, care te vor ajuta să-ți tonifiezi toată partea superioară a corpului la fel de bine și eficient ca și partea inferioară.

Stepper-ul tip scară este modelul pe care îl vei găsi în multe săli de gimnastică, este mult mai mare ca dimensiuni și ocupă mai mult spațiu, dar este și cel mai stabil dintre toate variantele de stepper.

     Fii perseverent și antrenează-te zilnic între 30 și 60 de minute și vei vedea diferența. Vei simți cum arzi caloriile și pierzi grăsimea care îți dă de atât de mult timp dureri de cap. O persoană care cântărește în jur de 80 de kilograme, va arde mai mult de 773 de kcal în cele 60 de minute de antrenare cu stepper-ul.

     În plus această „jucărie” care folosită în confortul propriei case aduce numai beneficii pentru corpul și sănătatea ta, este disponibilă sub forma de modele care sunt destul de mici și ușor de depozitat atunci când nu sunt folosite.

Echipa SportAddict îți dorește să folosești cu plăcere stepper-ul acasă!

Share

5825total visits,1visits today