Cum sa obtinem o masa musculara de invidiat

September 4th, 2013

Există persoane care îşi doresc mai mult decât să-şi tonifieze corpul sau să slăbească. Dacă doriţi să vă sculptaţi muşchii şi să obţineţi masa musculara, este necesar un anumit tip de echipament fitness pentru a obţine rezultatul dorit. Astfel, corpul are nevoie de atenţie în zone specifice ale corpului, cele pe care doriţi să le evidenţiaţi.

 

Optaţi pentru gantere, greutăţi şi bări pentru un corp modelat şi sculptat într-un mod armonios. Cu ajutorul lor, veţi obţine mult mai repede rezultatele dorite.

 

Există mai multe variante prin care puteţi să obţineţi masa musculara dorită, în funcţie de intensitatea antrenamentelor şi efortul depus. Descoperiţi-le în acest articol.

Masa musculara

Gantere

 

Gantera este instrumentul care vă sculptează şi vă defineşte muşchii. Aceasta este potrivită atât pentru utilizatorii începători, cât şi pentru cei avansaţi. Dacă nu v-aţi mai antrenat niciodată cu o ganteră, vă sfătuim să începeţi mai întâi cu exerciţii uşoare şi cu gantere de 1, 2 kg. De asemenea, este foarte important să faceţi pauză între exerciţii, pentru a nu vă suprasolicita muşchii. Persoanele care au experienţă în utilizarea acestui instrument, îşi pot achiziţiona pentru acasă un set gantere, pentru a lucra constant partea superioară a corpului.

 

  • Gantera fitness este utilizată de majoritatea persoanelor la sala de sport, însă poate fi achiziţionată şi acasă, pentru un antrenament regulat. În această categorie se încadrează şi ganterele cu suprafaţă din vinyl, care de obicei sunt mai uşoare. Acestea pot fi folosite atât de bărbaţi, cât şi de femeile care doresc să înceapă cu un antrenament mai uşor şi ulterior să mărească greutatea.
  • În ultima perioadă au apărut gantere de tip kettlebell, devenind din ce în ce mai populare pentru orice tip de utilizator. Gantera kettlebell este în formă de clopot şi este umplută de regulă cu ciment. Aceasta este uşor de folosit şi antrenamentul se face cu mişcări largi, de balansare a corpului. Avantajul său este versatilitatea, iar antrenamentul cu acest instrument conţine mişcări variate care solicită întregul corp. Gantera kettlebell îmbunătăţeşte mobilitatea, creşte rezistenţa şi forţa musculară. Cu toate acestea, nu este recomandată persoanelor cu probleme de spate sau umeri. Urmăreşte un exemplu de antrenament pentru începători cu gantera kettlebell.

    Greutăţi

     

    Greutăţile sunt de obicei, cele pe care le ataşăm la ganterele fitness. Dacă sunteţi un fan al ganterelor, achiziţionaţi pentru acasă un set gantere reglabile pentru a avea mereu la îndemână instrumentele necesare unui antrenament regulat. Discurile de greutate le ataşaţi la o ganteră reglabilă, fiind variate în funcţie de intensitatea antrenamentului şi efortul dorit.

     

    • Există şi greutăţi olimpice, pentru persoanele care practică sportul de performanţă.
    • De asemenea, există greutăţi pentru diferite zone ale corpului, care cresc dificultatea exerciţiilor. Acestea ajută la întărirea şi tonifierea masei musculare. Greutăţile sunt prevăzute cu sistem de inchidere, pentru siguranţă şi confort în timpul antrenamentului.

     

    Bări

     

    Barele sunt instrumentele pe care le ataşaţi la gantere şi au un sistem de prindere pentru o mână sau cu două mâini, în funcţie de modelul dorit.

     

    • În categoria bărilor, există şi cele olimpice, care prezintă o grosime mai mare.
    • Bările pentru tracţiuni sunt realizate pentru a antrena anumite zone specifice ale corpului. Pot fi utilizate de acasă fără probleme şi exerciţiile vizează bicepşii, spatele sau braţele. În funcţie de model acestea pot fi montate pe cadrul uşii, fiind confortabile şi rezistente.

     

    Aşadar, pentru a obţine o masa musculara de invidiat folosiţi aceste 3 instrumente: greutăţi, gantere şi bări. Cu siguranţă într-un timp scurt veţi observa şi primele rezultate.

Share

457total visits,1visits today