Exercitii pentru slabit si tonifiere cu banda elastica

February 20th, 2018

Pe piata exista multe benzi elastice si extensori de fitness la preturi incredibil de mici. Secretul este sa stii cum sa folosesti un astfel de accesoriu minune, chiar la tine acasa, obtinand usor, fara cheltuieli inutile, reducerea excesului de grasime si tonifierea musculara.

Vestea buna este ca poti face asta cu mai putin de 20 de minute de exercitii pe zi. Iata cateva exemple de astfel de exercitii care se pot efectua cu benzi elastice simple sau cu manere.

Fa o scurta incalzire mai intai, apoi cate 15-20 de repetari din fiecare exercitiu.

1.Ghemuit pe spate

– exercitiu pentru abdomen

Instructiuni:

♦ prinde banda elastica de un suport stabil

♦ stai culcat pe spate cu varfurile picioarelor prinse in bucla ei

♦ tine genunchii flexati la 90 de grade si mainile intinse pe langa corp

♦ impinge banda in sus cu varfurile ambelor picioare, pana ajungi cu genunchii aproape de barbie si contractand muschii abdominali

♦ intoarce-te incet la pozitia de pornire

2. Genoflexiuni pe banda

– lucreaza muschii picioarelor si ai abdomenului

Instructiuni:

♦ stai pe banda cu picioare putin mai departate decat latimea umerilor

♦ tine capetele benzii elastice in fiecare mana, in spatele umerilor (banda trebuie sa fie extinsa, sa impuna rezistenta in pozitia asta)

♦ indoaie genunchii pana cand fac un unghi de 90 de grade

♦ revino la pozitia initiala

3. Podul impiedicat

– exercitiu pentru intarirea muschilor feselor si abdomenului

Instructiuni:

♦ stai lungit jos pe saltea

♦ leaga-ti picioarele cu banda elastica deasupra genunchilor, nu foarte strans

♦ tine mainile intinse pe langa corp si genunchii indoiti 90 de grade

♦ ridica soldurile pana cand umerii, soldurile si genunchii se aliniaza, contractandu-va fesele si muschii abdomenului

4. Flotari cu banda

– exercitii utile pentru zona pieptului si brate

Instructiuni:

♦ aseaza-te in pozitie normala de flotare, cu palmele si varfurile picioarelor asezate pe o suprafata plana

♦ trece banda elastica pe dupa gat si prinde-i capetele jos sub maini, intinsa

♦ coboara-te pana atingi cu pieptul de jos, efectuand flotarea

♦ poti repeta de cate ori poti, in functie de puterea ta

5. Ridicari laterale

– pentru umeri si brate

Instructiuni:

♦ tine capetele benzii elastice sau manerele in maini si un picior peste partea ei de mijloc

♦ ridica-ti bratele lateral pana la nivelul umarerilor, fara sa le indoi

♦ coboara-le inapoi

Share

2069total visits,1visits today