Importanța somnului în fitness și dietă

October 21st, 2014

Somnul este important pentru compoziția corpului, pentru putere, sănătate și nu în ultimul rând, pentru bunăstarea generală.

Cel mai bun mod de a atinge greutatea dorită se învârte mereu în jurul a ceea ce mâncăm și în jurul mișcării. Sfatul pe care-l primim întodeauna atunci când dorim să pierdem în greutate este: să mâncăm mai puțin și să facem multă mișcare însă uităm de somn. Somnul este cheia pentru a fi recompensat pentru eforturile depuse în sala de fitness.

Potrivit centrelor pentru control și prevenirea bolilor, mai mult de 35% din oameni nu acorda timpul necesar somnului iar atunci când statistica pentru obezitate este identică, este ușor să descoperim că legătura nu este o simplă coincidență.

Dacă nu dormi suficient, beneficiile dietei se pot anula. Când te odihnești adecvat jumătate din greutatea pe care o pierzi atunci când ții o dietă este din grăsimi, pe când dacă dormi mai puțin, cantitatea de grăsime pierdută scade considerabil chiar dacă urmezi aceeași dietă.

Prin urmare, acordă mai multă atenție somnului, continuă să faci mișcare însă nu uita și de odihnă și meditație.

Share

297total visits,2visits today